Diyetinfo / Diyetisyen Şengül Üre

Bloğumuza Hoş Geldiniz

Adres:Bağdat Caddesi No:299 Caddebostan/İstan
Tel: 0216 360 00 50
e-mail: bilgi@diyetinfo.com







1 Mart 2013 Cuma

Sağlığınız için günde 10.000 adım atın

Egzersiz adına hiçbirşey yapamıyorsanız günlük
yürüyüş zindelik, kilo kaybı ve daha zinde bir vücut
sağlayacakdır.

Yürümek için kendinize bahane yaratın

Neredeyse her yerde, her zaman yürüyebilirirsiniz. Alışveriş’e giderken yürüyebilirsiniz. Arabanızı normalden biraz uzağa parkedip yürüyebilirsiniz.



Ortalama bir insan günde 3-4bin adım atıyor. 1000 adım yaklaşık 10 dakika yürüyüşe bedel.



Günde kaç adım attığınızı öğrenmek için bir adımsayar satın alabilirsiniz. Dijital bir Adımsayar (yada Pedometre) yi yakınınızdaki eczane den .

Adımsayar’ı elbisenize çantanıza, yada bileğinize takın. Alışveriş’e giderken, ev içinde, ofiste, okula giderken sürekli yanınızda bulundurun.

Belki 10bin adıma ulaşıyor olabilirsiniz. Ulaşmıyorsanız bile adımsayar sizi bu konuda motive edecektir.



. Sürdürülebilir olarak kilo kaybetmek istiyorsanız, kazandığınızdan daha çok kalori harcamalısınız.



Eğer hareketli bir insan değilseniz, aniden ağır egzersizlere başlamayın. Yavaşça artırmaya çalışın. ilk günden 10bin adım atmak zorunda değilsiniz.

Eklemlerinizde ağrı vs. hissederseniz doktora başvurmakta fayda var.



Yürürken rahat bir kıyafet ve rahat bir spor ayakkabı giyin.



Yürürken zevk almak için şunları yapabilirsiniz

Bir mp3 çalar alın, yürürken sevdiğiniz müziği dinleyin.

Yürürken doğanın, insanların, çevrenizin tadını çıkarmaya çalışın.

Sağlığınız için çok iyi bir şey yaptığınızı düşünün





Hayatınızın geri kalanında yürüyün. Sağlıklı olmak için düzenli egzersiz yapmalsınız.

Düzenli yaptığınızda yürümek gittikçe kolaylaşacak, belki 10bin adım az gelmeye başlayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder